Masterclass i Offentlige Indkøb

Modul/kursus

Hvilket modul/kursus søger du ind på?

Personoplysninger

For at kunne indskrive dig på Masterclass i Offentlige Indkøb skal vi bruge nogle personlige oplysninger. Disse oplysninger bruges til at oprette dig i vores studieadministrative systemer og til at udskrive et kursusbevis, som giver dig 5 ECTS på masterniveau. Masterclass i Offentlige Indkøb vil senere kunne bruges som del af en sammensætning af en fleksibel masteruddannelse. Derfor skal vi også bruge dit CPR-nummer. Alle personoplysninger indsamles og opbevares i henhold til den gældende GDPR-lovgivning. Du kan læse mere nederst på denne side.

Nuværende beskæftigelse

Ved du allerede nu, at du skal skifte arbejde inden for de kommende 3 måneder? Hvis ja, så angiv den nye arbejdsplads nedenfor, hvilken dato du skifter job, og en mailadresse eller et telefonnummer, vi kan kontakte dig på, efter du har skiftet job.

Uddannelse

Sæt gerne flere flueben

Følgende dokumentation skal vedlægges ansøgningen:

Vedhæft relevant dokumentation i PDF format, Max 10 MB

Hvis du har spørgsmål til udfyldelsen af ansøgningsskemaet, er du velkommen til at kontakte Helle Warburg på hellerw@ruc.dk.